آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

آنی عشق مامان و باباش

آني چي مي گه؟

1391/8/25 12:54
نویسنده : مامان آنیتا
647 بازدید
اشتراک گذاری

آني جونم الان كه دارم اينو مي نويسم يه لحظه هم آروم و قرار نداري كه بياي لب تابو ازم بگيري!

ولي هر جور شده دارم تايپ مي كنم آني جونم تا حالا اين كلمه ها رو ياد گرفتي : آده (آره) ، نه(اينو خوبه خوب بلدي!)

آرش (اسم بابا)  ، ساعت ، آب ، عكس  و..... البته دَدَ كه اولين كلمه اي بود كه ياد گرفتي!

خوب مامان جون ديگه خسته شدم ! خدايي سخته با تو تايپ كردنا! بوووووووووووس واسه دخمل شيرينم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهی
28 آبان 91 11:03
سلام وبلاگ نی نی تون خیلی نازه خیلی خوشم اومد تبریک میگم به سلیقه تون رنگ بندی زیباست منم برای دخملیم یه وبلاگ درست کردم اگه زحمتی نیست یه سری بزنید خوشحال میشیم دوست داشتین برای یادگاری دستی بر کیبورد برده و چیزی بنویسید بیشتر خوشحال میشیم راستی بی اجازه لینکتون کردم شما هم دوست داشتین لینک کنین مرسی فعلا بای بای